torsdag 26. september 2013

Jeg vil, og jeg tror jeg får det til :)

Det har vært mye rart med denne bloggen her den siste tiden, og tro du meg: Det har faktisk skjedd uten min hjelp! Den har nesten levd litt sitt eget liv, og sånn skal det jo ikke være, men nå tror jeg at jeg kanskje har funnet noen av grunnene til at det har vært sånn, og det kjennes godt!
Jeg har fortsatt lyst til å blogge, og jeg har egentlig ikke lyst til å starte en ny blogg, men sånn som det har virket den siste tiden, så har jeg vært redd for at det ble løsningen, så det har holdt meg litt tilbake.

Jeg har savnet alle mine gode bloggvenner, og jeg ser at når jeg ikke blogger selv, så tar jeg meg heller ikke tid til å titte innom andre blogger, jeg kommenterer ikke, og jeg mister kort og godt kontakten med gode bloggvenner.  Det liker jeg ikke, og jeg har bestemt meg for å gjøre ett nytt forsøk!

Jeg kan ikke skylde på at jeg ikke har tid, for selv om planlegging og flytting har tatt sin tid, så lever vi nå i ett så lettstelt hus, at tid har jeg i alle fall nok av! I dag kom gjerdet rundt eiendommen nesten på plass, og bortsett fra noen terrasserekkverk som skal males til våren og noen boder som kanskje trenger enda flere hyller, så er vi på plass. Vi har bodd oss til, og vi stortrives :)

Vi har nok av plass, vi har det lyst og lett, varmt og godt, og vi bor med veldig hyggelige mennesker! Hva mere kan vi egentlig ønske oss?

Om jeg skal ønske noe, så må det være ett spark bak for å finne frem fotoapparatet igjen, og det håper jeg bloggen gjør! Jeg har blitt så lat at iPhonen er det eneste fotoapparatet som er med på tur, og om det er aldri så godt, så er det ikke noe som er som mitt kjære Nikon! Nå ligger det til lading, og det skal få være med på tur fremover! Det gleder jeg meg til :)


Dagen er snart over, og Lady har allerede inntatt senga. Hun var ikke i alle fall ikke vanskelig å tilpasse til vår nye tilværelse, så når møblene og mamma og pappa var på plass, så var Lady hjemme! Det kjennes godt :)

Enda bedre blir det til neste helg, for da kommer Favorittdattera hjem for første gang etter at vi flyttet, og vi gleder oss veldig til besøk! Nå skal jeg titte litt innom andre blogger før jeg køyer, og det er så lenge siden sist, at jeg gleder meg virkelig!

Om noen jeg kjenner fortsatt er innom, så sender jeg dere en god klem, og til eventuelle andre som dukker opp; Kjekt at du tittet innom! Det gleder meg :)

Ingen kommentarer: