mandag 7. januar 2013

Velfortjent eller ei.....


Det ble i alle fall i en aldri så liten ferie fra blogglivet....



Jula kom og gikk som den skulle, og noen innslag av influensa var på besøk i No15 også,
men vi står han av :D
Hverdagen har igjen innhentet oss, men det betyr jo at jeg endelig har fått satt kloa i garnet jeg kjøpte før jul fra Garnudsalg.dk, og sammen med min favorittdesigner Marianne Isager, så tror jeg vi har en rett så god plan på gang :-)
Sukkertrøyen er en favoritt allerede på pinnen, så jeg trenger nok ikke å si at jeg koser meg med den.




Advent er nok en av de herligste tidene i den mørke del av året,
men jeg syns det er utrolig godt å rydde bort jula også,
og tradisjonen tro så var alt borte 1.nyttårsdag.
Nå er det det enkle og rene som hersker i No15,
og jeg liker det nok best sånn jeg.




Dessuten er det jo veldig godt at det er enkelt og rent innenfor når det hersker det komplette kaos utenfor...  Vinteren har vært en rask tur på besøk, men for det meste så regner det, tidvis er det speilglatt, gatene er enten strødd med sand eller de er fulle av salt :-(
Lady og jeg traver rundt med røde støvler begge to, og jeg må ærlig medgi at jeg ikke skjønner hva vi skulle ha gjort foruten de....
Det går litt tid å få på den unge damen sokker på alle 4 beina, men det letter i alle fall arbeidet når turen er over, og da må vi bare tåle den jobben begge to :-)

Jeg håper du også har hatt en fin jul- og nyttårshelg,
og om du ønsker: Du er alltid velkommen til å titte innom :D

1 kommentar:

Malys krok sa...

Det er det som er så bra, at jula kommer og går uavhengig av om vi har rukket alt vi skulle, eller ikke!
Men av de forgående innleggene dine ser det ut til at du har rukket det meste! Vi har julepynten fremme lenger enn dere, men skal bort så snart jeg blir bedre av slapphet etter omgangssyke. Den er snart borte! så fint du har pyntet nå!Ha det godt!Klem. -Margit-