onsdag 11. april 2012

Mens jeg venter...



Det er ikke alltid like enkelt å gjøre avtaler med Jon Blund, og i natt har jeg enda ikke sett han, så jeg tenkte bare at jeg skulle sjekke om det er her han befinner seg?
Har du heller ikke sett han?
Felles skjebne, felles trøst i det minste da ;-)






Enkelte ganger jobber hodet for hardt til at det er mulig å sove,
men Bestevennen pustet tungt og godt da jeg listet meg ut av soverommet,
og Lady lå på ryggen og snorket, så de greier seg godt der en stund til de, gode vennene mine :-)

Vi har ryddet på terrassen i dag, og siden vi lagrer ved der i vinterhalvåret,
så er det en merkbar forandring den dagen vi tar våren frem igjen.
Nå kan den bare komme:
Jeg er i alle fall helt klar, og om du kikker godt etter på greina på bildet,
så kan du se at vinteren formelig renner av den også,
så nå må det være lov å tro at det er gjort for denne gang!

Jeg leter frem de positive tankene og inntar vannretten igjen,
og dersom jeg fortsatt er våken når klokka slår tre,
så får jeg ta en titt i strikkekurven eller lese kryssordordboken.
Noe skal jeg alltids finne på, og jeg lover å være stille sånn at jeg ikke vekker de som sover,
men jeg kan ikke garantere at jeg finner nattesøvnen selv......

Det er bare ikke så enkelt at den kan bestilles,
men jeg jobber i det minste med saken....

Nattaklem herfra *


Posted by Picasa

Ingen kommentarer: