onsdag 11. april 2012

En HEL dag uten nedbør!


Det er alltid noe man kan glede seg over, og i dag har jeg faktisk vært skikkelig husmor igjen.
Det var på tide hun stakk innom nå, for det er ett par uker siden sist hun var her,
og jeg har sagt at hun er hjertelig velkommen tilbake :-)


Klesvasken har vaiet friskt på snora i dag, jeg har bakt brød og Mor Monsen til kaffen, jeg har igjen ryddet i spiskammerset, og jeg har fått 2 gode turer sammen med Lady!
Nå takker jeg for denne dagen, og så skal jeg kose meg sammen med Bestevennen resten av dagen :-)
Han har hatt skikkelig langdag på alle måter i dag,
så nå er det kun nytetid som gjelder ♡

1 kommentar:

En rosa fugl sa...

Å være husmor iblant er en god følelse. Her er det ikke så mye vår til å ha klesvasken ut på ei snor. Enda mye snø ute.

Holder du høns? Fin fugl på bildet, hvertfall. :)