lørdag 14. april 2012

Så var det lørdag igjen :-)


Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, og det kan ikke gjentas ofte nok:
HVER DAG EN FEST!


Jeg har brukt litt av dagen til å strikke ferdig genseren min,
og den ble hva jeg forventet :-)
Godt når ett håndarbeid er avsluttet.  Det er godt å rydde litt i strikkekurven, og det er jo lov å begynne på noe nytt også.  Det syns jeg er ekstra godt!
Genseren er strikket i matterenning 12/6, så det har vært tungt til fingrene mine, og det har gått noe håndkrem sammen med prosjektet, men nå er det gjort, og jeg er glad det er gjort!




Dessuten kan jeg blogge årets første hvitveis i dag,
og det er like stort hver eneste gang :-)
Personlig syns jeg hvitveisen er finest når det står i skogen,
men noen få måtte jo bli med hjem for å holde helg sammen med oss ♡
God helg til deg også!


1 kommentar:

Malys krok sa...

Ja så sant! Hver dag er en sjelden gave, en skinnende mulighet...står det i en sang.
Vi må bare bruke dagene på den rette måten!
Genseren din ser ut til å være fin, men at det å strikke genser skulle " ødelegge" fingrene, det var jo ikke bra!
Hvitveisen er så vakker, men her finnes den bare i noen hager. vokser ikke vill!
Ønsker dere alt godt!
Klem fra Margit.