onsdag 31. august 2011

Vil du være med?

En liten tur i hagen før mørket overtar...


Dette er og blir favoritter blant geraniene.
Mårbacka fra Astrid Lindgrens hjem.
Henne kommer vi faktisk tilbake til også.
Nyter det sarte rosa med det hvite :-)


I disse valgtider må denne være med.
Jeg vet ikke hva den heter, men jeg har fått den av Erna, så i No15 heter den det!


Tilfeldighet, spør du? At alle går i hvitt og rosa...
Nei, det er faktisk ikke det.
Det er hva det satses på, og det blir roligst sånn.
Gjerne med noe lilla og blått i tillegg :-)


Klematisen fortjener egentlig mere lys når den skal fotograferes,
men det var ganske enkelt ikke mere å hente.
Blitz? Nei takk!  Ikke denne damen!


Astrid Lindgren blomstrer fortsatt, og den har gjort det i over 2 måneder.
Er det rart jeg liker den da?


Hortensiaen henger fortsatt med, skjønt nå begynner det å bli noen brune blomster innemellom.
Shabby kanskje? Jeg liker det likevel jeg :-)


Jeg klarer ikke bestemme meg for hvem som skal bli den siste...
Lady Like?


Eller Lady?
Hun henger i alle fall med på enhver vandring,
og i dag ble den en av det heller våte slaget.
Skjønt det regnet ikke, men det var så inderlig vått i gresset.
Høst det også? OKEI 

Takk for at du ville være med, og velkommen tilbake!

1 kommentar:

Malys krok sa...

Nydelige blomster hos deg! Og Lady er jo så snill og søt! Takk for din gode hilsen! Knærne har plaget meg i mange år, men ble så mye bedre etter behandling hos osteopat. Trodde det skulle vare, men så gjorde jeg noe jeg ikke skulle gjort, og så kom det onde tilbake. Regner med å bli bedre etter en del nye behandlinger. Ha det godt! hils til de andre i No 15!
-Margit-