onsdag 31. august 2011

Det kalles vel årstider

Men jeg er ikke helt klar for innelivet enda!


Jeg trenger høstturer i fjellet i godt selskap,
så her er det bare å sende meg sol og varme :-)


Jeg minnes vakre solnedganger, og jeg syns det var fantastisk å oppleve midnattsola på sin vandring nesten ned i havet for så å begynne turen opp igjen til en ny dag :-)


Skulle nå alt  som heter uteliv bli avsluttet allerede,
så får Lady og jeg nøye oss med lufteturene våre.
Vi har greid det før vi,
og så får vi fyre godt og kose oss med symaskina og strikketøyet.
Vi får det til vi damene :-)



3 kommentarer:

Lene Megan sa...

Ja, det er dejligt om sommeren, når solen skinner og vi kan vandre omkring og mærke varmen i lette klæder. MEN, det er nu også fint om efteråret, synes jeg!

Årstider ja. Forandring. Og egentlig er det vel fint sådan? ;)

Ønsker dig og Lady en god dag i ... sensommeren? Høsten?

Unknown sa...

Selv om jeg er glad i varme og sol, kunne jeg ikke bodd et sted uten årstider. Vi får håpe på en vakker og fargerik høst. Etter den sommeren vi har hatt på våre kanter, har vi jo mye tilgode. Seinhøsten og vinteren liker ikke kroppen min, så da drømmer jeg meg langt vekk.

Det er godt å ha bilder av vakre solnedganger når det stormer rundt hushjørnet.

Ønsket om at siste augustdag blir fin, sendes fra nabokommunen!

Malys krok sa...

Ja tipper dere koser dere på tur! Dere ser så fornøyde ut! En slik tur står på min ønskeliste og, men jeg klarer kun en bitte liten tur med en krykke til hjelp! Knærne vil ikke mer..
Jeg håper jeg blir bedre snart!
Nydelig midnattsolbilde!
Ha det kjempefint både ute og inne!
Klem og hilsen fra Margit.