fredag 27. august 2010

Er det hverdag nå?

Det måtte vel bare komme, men det er så deilig å henge fast i ferien så lenge man kan.....
Etter det berømmelige hjemreisedøgnet er det utrolig godt å finne frem feriebildene. Det er riktigere å se på de enn å kjenne på trettheten etter 2 flyturer og en l a n g togtur. Jeg er ikke skapt for å sitte i ett flysete midt på natta, så jeg lurer litt på hvorfor jeg fortsatt gjør det?

Sjefen for sjokoladeinntaket i ferien var den som snakket om desserten mens vi andre spiste middagen vår, og tidvis ble hun rett så fornøyd med det som befant seg på fatet. Noen nedturer må man bare regne med underveis, men sjokoladekakene på Kreta har hun nesten "litt" oversikt over nå :-)

Jeg har desto bedre oversikt over Greske salater, og om jeg ikke tar helt feil, så er det vinneren som er avbildet! Den ble servert i Plaka før vi tok båten over til Spinalonga, og det smakte så friskt og herlig som det skal. Jeg får nesten vann i munnen av å se på bildet, men nå er det vel ugjennkallelig slutt på denne ferien.....

Og mens du titter på dette vakre bildet, så memorerer jeg farven på Middelhavet og ser frem til å finne dyna mi igjen, og i No15 er det kun tre ord som gjelder i kveld: Bodylotion, bodylotion, bodylotion ;-)
Nei forresten: Det er takk som gjelder! Selvfølgelig til reisefølget, men mest av alt til hun som har sørget for at Lady også har hatt fine dager mens vi har feriert. TAKK!!!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: