onsdag 18. august 2010

Blogging i natten

Jeg forsøkte å lese, men det ble for heftig. Ingen kan bli trøtt av latterutbrudd vel, og all ære til Oddvar Torsheim for mange gode lattersalver!
Boka bør nok ikke leses når man syns det er vanskelig å få sove i alle fall, men jeg anbefaler den gjerne.

Siden det ikke ble lesing, så begynte jeg like gjerne å rydde litt i bildene på pcen. Det ser ut som om det er noen dager siden sist jeg gjorde det i alle fall. Denne sjarmerende inngangen til en hotellresepsjon falt jeg bare for, og selv om jeg har markedsført at gult slett ikke er min farve, ja, så måtte det nok bli gult likevel her. De kler hverandre farvene her :-)

Jeg har dessverre ikke denne bruen i hagen selv, men jeg skulle ikke protestert om jeg våknet en dag å så den i ett hjørne. Helst sammen med rennende vann da? Så har du tid, så har du lov.
Jeg skal forsøke å finne Jon Blund igjen, men han glimrer med sitt fravær for tiden, så kanskje blir det ett blogginnlegg til før morgenen renner?
Sov godt om du kan i alle fall. Jeg skal sove når jeg blir gammel ;-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: