lørdag 12. juni 2010

En rosa dag...

Ja, for noe må vi jo finne på i plaskregnet.
Gerberaen i rosa gjør i alle fall mye for humøret,
så det tror jeg var en lur investering til helga.

Vi har hatt en tur i regnet allerede, og Lady syns ikke så mye om livet i regndress, men jeg tror kanskje at en ny regndress i ett litt annerledes materiale vil gjøre susen.
Og som du ser: Det er rosa i dag, og prikker er jo inn i tiden, så jeg tror den unge damen kan bli rett så sprek. Og noe sier meg at det kommer flere regnværsdager, så her er det greit å være beredt. Bestevennen holder på å regne bort på ett musikkstevne lengre sør i landet, og jeg er vel egentlig heldig som kan være hjemme å kose meg i drittværet.

Lageret inneholdt stoff til dressen, og jeg hadde også sømbånd til regntøystoff i syskrinet, men jeg er ikke så sikker på om jeg har den glidelåsen jeg trenger.
Ikke er jeg så sikker på om jeg får til å sveise sømmene med en hånd heller, så kanskje jeg må utsette resten av prosjektet... Men jeg vil, jeg vil....
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Elin sa...

Den regndressen blir knallsprek, du ....får det til du Kari !! Ja, regntøy er et must på våre kanter både for store og små. Var på tur i plaskregnet i dag Daisy og jeg også. Hun syns nok det var litt merkelig at hun ikke havnet i dusjen etterpå....for hun begynte å riste av seg straks regndressen var av og tè seg som hun var nydusjet.
Ha ei koselig helg, dokk to`an !
Håpe vi får litt sommervarme snart !

Lisbeth Bula sa...

Det bestilles herved en i str. Labrador! Hihi. Knalfin!