fredag 11. juni 2010

Når katten er borte

- danser Ladiene på bordet!
Den minste fikk i alle fall fritt spillerom mens jeg var på malingsjakt, men det maleprosjektet ble mye kortere enn jeg hadde planlagt da :-(
Venstre langfinger kom i klem i strykebrettet da jeg skulle skyve det inn i skuffeseksjonen, og tro meg: Det var sinnsykt vondt!!! Fingeren er hoven og banker skikkelig, men jeg tror ikke det er brudd, så det er bare å ta tiden til hjelp...

Men nå har det seg sånn at jeg skriver med høyre hånd, men jeg maler med den venstre, og da blir det i alle fall ikke noe maling i morra - grrrrrr! Men jeg måtte forresten frem med malingskosten i kveld likevel da: Lysestaken på nederste hylle i tallerkenrekken var helt klart feilplassert dersom lyset skulle brenne.... Nå lukter det oljemaling her, og malingsboksen en igjen kommet i snikkarboden. Vi tre: Lady, jeg og langfingeren, kan like gjerne krype til køys. Jeg har ikke overskudd til å gjøre mere ugagn i dag. Nemlig!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Det var ikke bra med fingeren!! Håper det er bedre i morgen. Her er det rocke konsert på utescene så vi kommer vel til å sovne til de Lillos og lyden av regn mellom sangene.