fredag 5. mars 2010

OMG!!!!!!

Sånn måtte det dessverre ende....
Valpepelsen var komplett umulig å få ut av den nye pelsen som vokste ut, og selv om Tina var den helt store optimisten, så hadde hun også klippemaskinen i vesken.

Sikkert ikke dumt tenkt, men jeg er ikke så helt sikker på om Lady syns det samme der og da.
TTT! Det var helt klart min avgjørelse, men valget var egentlig veldig enkelt. Hun hadde det ikke godt med de enorme klumpene i pelsen. Hun så ferdig tovet ut nesten over det hele, og det har faktisk blitt sånn i løpet av ei uke.....
Anmeldt meg gjerne til dyrevernet, men hun er ikke mishandlet!

Hva kan man ikke bruke Blomsterdamer til?
Tina er hundefrisør god som noen, og hun er hundeeier med mange års erfaring.
Jeg tar av meg hatten for den jobben hun gjorde :-)
Og for en evne til å kommunisere med Ladyen!
Mammaen ble den reneste statisten, og Lady jobbet beste når mamma ikke var der.....
Monica var dyktig støttekontakt både for mor og hund, og jeg syns i alle fall at vi fire damene hadde noen trivelige timer på kjøkkenet sammen.

Hva Bestevennen sa?
Nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei......
Stakkars lita!
Men hun har det bedre i dag, og nå sover hun på lammeskinnet sitt i en gammel ullundertrøye, og om ikke så alt for lenge så skal du få se et bilde av hele hunden igjen:-)
Takk for hjelpen til både Tina og Monica!
Jeg er fortsatt usikker på det med betalingen, men jeg tror ikke skattefuten noen gang har avgiftsbelagt min gjærbakst, og da får dere heller komme tilbake igjen når det er tomt i fryserene deres.

2 kommentarer:

Datt sa...

Hihi, så ikke helt fornøyd ut, men ble søt da! ;)

Besta sa...

Stakkers Lady:( men jeg er sikker på at hun blir glad igjen snart. Du får stelle godt med ho noen dager.
Ha en fin helg.
klem fra marilyn