onsdag 3. mars 2010

Hilsen fra Down Under

Alt vel med folk og fe Down Under :o)

Syns jeg bare må vise dere denne skapningen.
Morsomme vesen egentlig, og jeg tror de er litt nyskjerrige også.
Nei, jeg har ikke spist kenguru, og jeg har heller ikke tenkt å prøve det.

Men jeg ser helt klart hva de kan brukes til :o)
Jeg har nesten slitt ut min forrige lommebok i kenguruskinn, og det har seg sånn at det er laget en ny for meg igjen. Da har jeg i alle fall å se frem til, og den som vinner de 93millionene i Vikinglotto i kveld trenger sikkert en mye større lommebok enn denne, men jeg tror ikke de finner en som er finere ;-)
Sjangsen for å vinne 5mila i OL dersom du er født i Norge er større enn muligheten til å vinne de 93millionene forresten....
Nei, jeg har ikke levert noen kupong for dagens Vikinglotto. Så optimistisk har jeg aldri vært.....

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kari, nå vil jag ha varme. Ser slikt ,så er jeg glad mars er kommet og håpet om kvitveis som lyset opp skogbunnen har våkna , selv etter ny 10/15 cm nysnø. Fint skiføre iallefall
Bård Googlet jorden i går , ble tatt med til Melbourne-og huset der han bodde.. Zooma inn på Perth for å se etter A+R ....Så ho ikke!!!
Ha en fin kveld dere 3 i nr15
Solveig ?~<>~

Besta sa...

Her er det rene påskestemning:) Deilig med litt sol.
Har levert inn kupong jeg, lever stadig i troa på at jeg skal vinne.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

oline's skattekammer sa...

Bra at alt er bra "der nede". Fin lommebok. Vant ingen av de mill'ene jeg heller, enda jeg hadde levert kupong og. Jaja, hadde vel blitt bare styret likevel. Hihi. Ha en fin ukeslutt!