lørdag 6. mars 2010

Pelsløs helg = Innehelg

Men jeg klager slett ikke :-)
Det er kanskje rett så greit at vi holder oss inne, for med mildværet har det også blitt glattere.
Først falt jeg ned trappa ute, og etterpå måket jeg.....
Okei, det var kanskje ikke i riktig rekkefølge, men polstringen tålte fallet sånn noen lunde, og nå er det i alle fall måket!

Damen i ullunderskjorte er ett syn i seg selv, men hun er blid og grei, og stort sett tilfreds med tilværelsen. Det blir ikke de lange lufteturene, men det får vi ta igjen senere.

Jeg er den lykkelige eier av en bruksanvisning med tilhørende orginalverktøy til ca 1935 modell.

I dag har syskrinet i Mulighetenes Rike fått litt av en ansiktsløftning :-) Hvorfor kommer ikke sytråden fortsatt på trespoler forresten?
Og hva befinner seg så sammen med bruksanvisningen og trådsnellene?
Den som følger med skal få se herligheten i morra!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Lisbeth Bula sa...

Ja, du kan regne med mitt besøk imorgen!! Håper det ikke får uante konsekvenser med det fallet, tross polstring!! Ha en riktig god søndag!

oline's skattekammer sa...

Mimmi ber meg sende sine beste tanker til Lady! Hun føler med henne, og er kjempeglad for at hun slipper unna det styret der med frisering!Ha en fin søndagskveld alle sammen!

F.D. sa...

For et fantastisk bilde av Lady.
Det roper: "Ka F... e d du tar bilde av, da!?" he he he he....