fredag 26. februar 2010

Nesten som en vårdag...

En god halvtimes spasertur unna bor ei god venninne.
Kaffe og gjærbakst smakte fortreffelig som vanlig ;-)

Lady har fått en fin tur.
Jeg har fått den trimmen jeg trenger.
I tillegg til at jeg nesten syns det var vår i luften, så har jeg nytt god musikk.
Jeg er veldig glad i den iPoden min!


Nå skal det først taes et skippertak i No15. Så skal jeg rydde på pcen.Og så er det helg!
Herlig ;-)
Og jeg kan rapportere om 37grader i Perth. Det er også herlig ;-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Besta sa...

Kan ikke skryte av vår her på sørlandet, det snør til en forandring:) Men nå koser jeg meg inne med ei prinsesse, da blir jeg varm om hjertet om ikke annet.
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Malys krok sa...

Tusen takk for lang og koselig hilsen! Ser at de unge hos deg er langt avsted, på en lykkereise. De har det vel flott! Du får kose deg med Lady, som jeg regner med er en like kjær venn som Emma er det.Ha det godt, og god helg til dere fra Margit.