lørdag 27. februar 2010

God helg!

Bedre gullrekke enn den skiskyterene viste i dag er det vanskelig å finne,
men jeg er veldig glad det ikke er like mye spenning i enhver tv-kveld.
Jeg er ganske så sikker på at min hvilepuls ikke er noe spennende bloggtema,
men i kveld kunne det nok ha vært rett så interesant...

Vi har en ryddejobb å gjøre i helga også, men jeg tror vi blir ferdige nå, så vi tåler det.
Men jeg påregner meg bloggfri denne helga også, og da benytter jeg anledningen til å ønske dere alle ei riktig god helg.
Nyt den og kos deg med det som er igjen av OL.
Vel går årene fort, men det er heldigvis noen dager til neste gang.....
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Besta sa...

God helg til deg også:)
Kjenner at det skal bli litt godt med Ol pause nå.
Pål er hjemme igjen så nå sviver sporten døgnet rundt.
Klem fra marilyn

prinsesselinn sa...

God helg til deg og ;)

oline's skattekammer sa...

Ønsker deg en god helg! Klem!