tirsdag 26. januar 2010

Hverdagslykke



Etter ei lang og god helg i Mulighetenes Rike, er vi tilbake i hverdagen igjen,
og det har seg vel sånn at det er den som er best når det kommer til stykket.....



Men jammen har vi slappet av i helga, og jeg tror det er år siden sist hele helga kunne nytes uten noen forpliktelser,
så dette frister til gjentakelse.



For de som stikker innom så er det kokekaffen som gjelder i Mulighetenes Rike,
men vi nyter gjerne en espresso laget på gammelmåten også, og i tillegg er vi godt utrustet i teutvalget, så jeg er sikker på at vi finner ett eller annet som smaker om du stikker innom :-)

Pcen min er frisk og rask igjen. Det var ett eller annet som hadde hengt seg opp, og da må det vel sagtens bli tid for en runde med kommentarer i blogglandia igjen. Det er dessverre så alt for lenge siden sist......
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Besta sa...

Godt at det ordnet seg med pc:) Skulle ønske jeg var mer teknisk anlagt. har kranglet i snart 2 timer i dag med Elkjøp om printeren. Og enda fungerer den ikke:(
Skjønner godt at du koser deg i mulighetens rike. Der ser det koselig ut.
ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Randi's Tanker sa...

Deilig med en helg helt uten forpliktelser! Så godt at dere har Mulighetenes Rike å reise til når dere ønsker.

Kos deg videre utover kvelden.

(Her er lillebroren til ASK på besøk og jeg skulle ønske jeg bodde i murhus!)