tirsdag 26. januar 2010

Hverdagslykke



Etter ei lang og god helg i Mulighetenes Rike, er vi tilbake i hverdagen igjen,
og det har seg vel sånn at det er den som er best når det kommer til stykket.....



Men jammen har vi slappet av i helga, og jeg tror det er år siden sist hele helga kunne nytes uten noen forpliktelser,
så dette frister til gjentakelse.



For de som stikker innom så er det kokekaffen som gjelder i Mulighetenes Rike,
men vi nyter gjerne en espresso laget på gammelmåten også, og i tillegg er vi godt utrustet i teutvalget, så jeg er sikker på at vi finner ett eller annet som smaker om du stikker innom :-)

Pcen min er frisk og rask igjen. Det var ett eller annet som hadde hengt seg opp, og da må det vel sagtens bli tid for en runde med kommentarer i blogglandia igjen. Det er dessverre så alt for lenge siden sist......
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Besta sa...

Godt at det ordnet seg med pc:) Skulle ønske jeg var mer teknisk anlagt. har kranglet i snart 2 timer i dag med Elkjøp om printeren. Og enda fungerer den ikke:(
Skjønner godt at du koser deg i mulighetens rike. Der ser det koselig ut.
ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Unknown sa...

Deilig med en helg helt uten forpliktelser! Så godt at dere har Mulighetenes Rike å reise til når dere ønsker.

Kos deg videre utover kvelden.

(Her er lillebroren til ASK på besøk og jeg skulle ønske jeg bodde i murhus!)