lørdag 23. januar 2010

Med blandede følelser.....

Det skulle være ett innlegg om at det skulle bo folk i husene....
Det står så alt for mange tomme hus rundt omkring.
Jeg vet ikke hvor mange jeg passerte på fredag på vei til Mulighetenes Rike, men jeg gjorde meg noen refleksjoner i løpet av turen, og jeg syns det er utrolig synd, men så har vi jo selv et hus som står tomt det meste av året, og da faller det kanskje for sin egen urimelighet?
På den annen side kan vi i alle fall si at huset står ikke til forfall.
Jeg syns det ser ganske så trist ut når vi kommer, men etter at vi har fyrt opp i ett par ovner og tent lys overalt, så er det mer som om huset våkner til liv igjen :)
Og spør du meg (Bestevennen): Jeg flytter på dagen!
Nå er det ikke bare sagt, men skrevet også!!!
Vinteren har fortsatt taket på naturen, og det har så langt vært stabil vinter siden jul.
Det er hva jeg ønsker av vinteren, og for meg kan det godt være sånn ett par måneder til, og siden jeg bruker få det som jeg vil, så går jeg for den løsningen!
På pc-fronten er det dessverre ikke sånn at jeg får alt til å være som jeg vil, for på lørdag var det ikke mulig å oppnå kontakt med min nye pc. Det er sagtens godt at det finnes "folk til slikt", for jeg har i alle fall ikke peiling.
Til så lenge får jeg bruke den gamle, men her var det skralt med bilder å velge i, så jeg får vel laste ned Picasa igjen om dette varer mer enn ett par timer.....
Uff, så avhenging jeg egentlig er av denne maskina.

Lyset brenner for Lui....
Det er det eneste vi kan gjøre nå dessverre, men jeg er sikker på at det er kommet en ny stjerne på himmelen, og om den står i nord eller sør, se det er jeg ikke sikker på, men jeg er sikker på at den er der.

Til alle dere andre som sikker kan se stjernen i kveld;-
VÆR SNILLE MED HVERANDRE OG VÆR MEDMENNESKER!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Malys krok sa...

Folk treng hus og hus treng folk i all si tid, synger Kari Bremnes , og det er sant.
Takk for hyggelig hilsen fra Lady og Kari! KLem til begge fra Margit.