tirsdag 26. januar 2010

På pinnen


Jeg er i gang igjen!
Skjørtet ble en suksess, og jeg vil veldig gjerne ha flere.
Da er det bare ett å gjøre, og jeg skrider langsomt frem.



Lady har sørget for godt selskap i dag også, og siden været har endret seg, så har sysakene vært fremme igjen. Regndress er nødvendig når det er på det verste, og nå er den i alle fall klar om det skulle bli like vått i morra også. Personlig syns jeg det er greit om det regner om natten og er oppholds på dagtid, men jeg er ikke sikker på om jeg fikser det.



Uansett så har vi det mye bedre enn de som har fått besøk av Ask, og jeg sender Vakre Tanker til de som trenger det, og i tillegg ber jeg om at de som ivaretar vår sikkerhet på sjøen skal komme trygt i havn i kveld også.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Besta sa...

Etter et dryss med nysnø igår kveld væknet jeg til regn idag,
er så enig det burde bare være lov å regne på natta:)¨Skal en tur til mandal i dag med ei venninne men været frister ikke til den store handlerunden:(
Ha en fin dag.
klem fra marilyn