lørdag 31. oktober 2009

Klar for helg


Jeg koser meg med vakre roser fra Bestevennen min.
Det gjør så godt når man minst venter det.
Snill den mannen min :o)



Og siden har skjemmer meg bort med blomster,
så må jo jeg fortsette og skjemme han bort med mat da.
Det gjør jeg vel så godt som hver dag,
men helg er jo helg,
og jeg nyter til og med å lage mat når jeg har god tid,
så det blir en bra kombinasjon.



For de som ikke er innviet i faget:
Det er bacalao på menyen i dag (og sikkert i morra også),
og i dag har jeg tilsatt sorte oliven i tillegg.
Det pleier gi en ekstra spiss på maten,
så vi gleder oss allerede.


Mens det putrer en god time til på komfyren skal vi henge opp fenalåret til tørk på loften,
og alle lammerullene skal i fryseren.
Jo da: Vi gleder oss!

Lady er nybadet og nyfønet!!!!!! - Ja, Hulda: Vi fikset det i fellesskap! - ,
og jeg regner med at hun får nyte sengevarmen sammen med mamma og pappa i morra tidlig også.
Det er helg det :o)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Unknown sa...

Den bacalaogryten så god ut, men sorte oliven... Mmmm

Høstpynten i forrige innlegg var vakker. Det enkle er ofte det beste, som de sier i reklamen.

Er glad jeg klarte å skifte til det gamle modemet igjen. Utrolig hvor avhengig man blir av denne maskinen, på alle måter. Så får jeg heller leve med ustabilt nett og restarte noen ganger. Iflg leverandør er avstanden til sentralen for lang.

God helg til to- og firbeinte i Nr 15!