lørdag 31. oktober 2009

Vær beredt!


En gang speider: Alltid speider!
Men det er ikke hva som gjelder akkurat nå da....



Jeg syns for så vidt at denne regncapen var rett så kjekk,
men jeg tror ikke at jeg har mot til å ikle Lady denne kreasjonen likevel.
Ikke har jeg den heller, og ikke kommer jeg til å skaffe den!
Jeg lover!



Men denne kommer nok i strikkekurven snart da!
Jeg har aldri vært den store tilhengeren av klær på hunder,
men jeg ser at vi allerede nå har dager hvor behovet er til stede,
så om dere treffer denne langs veien en ruskete høstdag,
ja, da kan det hende at det er en Lady på bytur :o)
Du trenger ikke like den,
men jeg gjør faktisk det, og det er det viktigste!
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Malys krok sa...

Dette er ike dumt, skjønner du! Jeg har sydd vinterdress til Emma og til Tuva, er så bra å kle på når det sner, eller er mye løssne. Blir så mye snøkuler i pelsen. Når det er veldig vått har vi på en regnderess. Emma er ikke glad i det, men godtar den når den først er kledd på. Takk for kommentar! god søndag i morgen.
-Margit-

Besta sa...

Jeg syntes nå regncapen var riktig så søt :))
Skjønner at noen hunder trenger litt ekstra varme, tenker lady vil kose seg meg en varm og god jakke.
Ha en fin kveld...nå venter senga på meg.
Klem fra Marilyn

Hulda sa...

Som mamma sier (Malys krok) - dress er bra! :) Spesielt på vinteren. Søt den genseren du skal strikke. :)

Hulda sa...

Det var fint at dere føna henne. Hun ble skjønn da, ja.:) Våre er nettopp bada og klippet, nå i uka. :) Lukter så godt da!

Anne sa...

Søte klede:)
Ha ein fin søndag!

Datt sa...

Hihi, snasen frøken! :)