fredag 30. oktober 2009

Høst


Jeg nyter fortsatt blomstene fra hagen,
og jeg vet at oktoberrosen kan holde seg like fin nesten til våren.
Enkelere og billigere høstdekorasjoner finnes i alle fall ikke,
og det grønne trenger stadig til beskjæring, så her slå vi to fluer samtidig;o)



Astrid Lindgren-rosene blomstrer overdådig fortsatt,
men de er avhengige av oppholdsvær for at jeg skal kunne plukke inn av de fremover også.
De har i alle fall forsynt meg med friske roser på bordet i mange måneder allerede,
så jeg har ikke lov å forvente så mye mer.
I dag forsynte Bestevennen meg med roser,
så disse skal få stå i hagen noen dager til.
En pryd for øyet er de i alle fall.


Det er ikke den store trafikken på terrassen så sent på høsten,
men jeg syns fortsatt det er koselig med lys og blomster der ute,
og denne juksevarienten er heller ikke brannfarlig, men oppladbar.



Straks skal vi lades alle 3 i No 15,
og jeg håper og tror at morgendagen blir en fin fridag for dere alle.
Til så lenge: Sov godt :o)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anne sa...

Så fine bilete! Nydelege blomar du har:)
Ha ein flott dag!
Klem Anne:)

Datt sa...

Nydelige roser, heldig du da! :D