lørdag 27. juni 2009

Da er jeg klar!


Dette hadde nok vært plassen å starte dagen for meg:o)
Trapp fra huset og rett ned til båten.
Den kan fires i vannet like nedenfor det jeg tror er soveromsdøra....
Som du ser er båten borte, og da betyr det vel at de har tatt en tur på sjøen allerede.



Ikke feil at huset ligger ved Dronningens Strand.
Her er det lite og intimt, og du verden så vakkert!



Så da møtes vi vel her når temperaturen har passert 25 grader?
Jeg er i alle fall klar.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Datt sa...

Herlig!! Åh, så gjerne jeg skulle sett sjøen fra vinduet...!

Unknown sa...

En morgenstille strand. Deilig!

Måtte ta en pause fra varmen nå og har gått i hi en avkjølt stue for en liten stund.

Nyt godværet og kos deg!

Besta sa...

Å så nydelig, der skulle jeg gjerne ha vært-ha en fin uke.
klem Marilyn