søndag 28. juni 2009

Nytelsen fortsetter :o)


For en helg! For et vær! For en nytelsen!

Marit Synnøve Berg i Lady Arbuthnott var en kjempeopplevelse.

Garnnøstene var penest før de ble strikketøy....
Jeg må i alle fall finne en eller annen gjenbruksstasjon for det ferdige resultatet, for så stor er jeg i alle fall ikke! Mange timer bortkastet arbeid, men jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke trenger den størrelsen heller enn å ergre meg.
Ferdig med den saken. Jeg har klær så det holder, så jeg har intet å klage på!

Da vil jeg mye heller nyte! La gå at det er for varmt til at det er ubehagelig å luke ugress og stryke klær, men det kan jeg saktens tåle. I dag har vi badet, og jeg vil ikke si at det var varmt i sjøen, men det var godt å avkjøle kroppen i det minste.
Nå er jeg klar for ei ny uke, og det ser ut som om det fine være har tenkt å følge meg videre. Jeg skal hovedsakelig bruke det til det sommeren skal brukes til, og jeg koser meg med at det endelig er mulig å nyte sommeren. Det er jeg god på :o)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tøff du, bada i sjøen...

Ingeborg sa...

Eg har også bada i sjøen i dag, i Tyrifjorden, og der var det varmt. (No er Tyrifjorden ei juksefjord da...)

Men: Wow! Kvar er det nederste bildet ditt frå? Og er det du som har tatt det?

Balke gård sa...

Hehe, bra dus er det slik mht genseren;-) Så flotte blomsterbidler nedenfor i bloggen din!!! Bra du fant meg, Langfjorden er flott;-)

Ha en strålende dag igjen, klem fra Marianne

Besta sa...

Høres godt ut med et bad, KANSKJE det blir en på meg snart.
Klem Marilyn