mandag 4. mai 2009

Trøstevafler!

Det måtte bare bli sånn.
Sprøytemannen glimrer med sitt fravær?????
Men har lovt å komme i morra da......



Jeg kunne bare ikke finne på noe annet jeg hadde lyst til akkurat nå,
så det ble altså vafler,
og det kalles sikkert trøstespising,
for jeg bruker ikke være sulten på denne tiden av dagen.


Bestevennen tar ut frustrasjonen med høytrykkspyleren,
og det er sikkert ingen dum måte å gjøre det på.



Jeg tror jeg skal være inne resten av dagen.....

Og om jeg ombestemmer meg, så kan jeg jo ta en tur i hagen og plukke gule blomster :o)
Det er ikke verdens undergang å ha en gul plen med lang pels,
det er bare det at jeg har gledet meg sånn til å få det litt mere velstelt rundt meg.

Og det er meldt regn til i morra,
men det velger jeg å tro er feil!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Spurven sa...

Sier det igjen, jeg - koselig å besøke bloggen din.

En fin dag ønsker jeg deg!