mandag 4. mai 2009

Slow start igjen....


Nei, jeg kjenner ikke min egen begrensing!
Og det straffer seg rett som det er, men nå er formen oppadgående :0)



Det har regnet i natt, og det hadde nok hagen godt av,
men jeg vet ikke om det er hva jeg ønsker for dagen?
Sprøytemannen kommer nemlig i dag!
Ja, du leste riktig!
Men det er ikke jeg som skal ha noen sprøyte,
skjønt det hadde kanskje funka det også....


Det er hagen som skal sprøytes.
Mot løvetann!!!!!
Nei, jeg har ikke bare god samvittighet for å bruke gift i hagen,
men om vi ikke bruker det i hagen, så må jeg bruke det som smertestillende,
og da er det kanskje det beste valget mellom 2 vondter?


Vi har latt gresset gro i over en uke.
Det ser helt forferdelig ut overalt!
Og jeg har utrolig mange gule blomster :o(
Det er nesten så jeg gruer for å kikke på plenene,
men dersom vi får sprøytet i dag,
så kan gressklipperen gjøre resten på onsdag!
Jeg gleder meg!

Dersom noen av dere på nordvestlandet oppdager at budskapen har rømt,
kan dere legge igjen en kommentar hos meg.
Det hadde ikke forundret meg om de valgte min hage i dag.....
Posted by Picasa

1 kommentar:

Hulda sa...

Så fint bilde av regnbuen. Jeg så også regnbuen i går kveld. Vakkert. Lykke til med sprøytinga av hagen!