lørdag 30. desember 2023



JULEPRESANGEN



Gleden over å gi har etter hvert som årene hatt gått blitt nesten større enn å få. Det tror jeg har noe med alderen å gjøre, men jeg skal på ingen måte si at jeg ikke liker julegaver, - og selvfølgelig andre gaver, men så dukker disse herlig overraskelsene opp da 💖
Denne fikk jeg til jul fra Min kjære bror, og den sier mer enn ord!
Jeg ser jo meg selv i den, krykka er fortsatt i høyre hånd, - og så håper jeg det hjertet den holder i venstre hånd er mitt hjerte!  Og jeg vil si at den faktisk har et stort hjerte! Gjett om det gledet meg!
Den er hjemmelaget som en skikkelig julegave skal være, og denne herligheten består av skruer, spiker, mutrer og tålmodighet! 
Takk kjære bror min!




Jeg har fortsatt en gave jeg ikke har levert fra meg til ei god venninne, så den får blogges senere, og så ligger det en liten ting til ei anna venninde som var utrolig uheldig og hadde et hardt møte med et meget glatt og ugjestmildt underlag i adventstia ....

Det gjør så utrolig vondt at noen skal bli påført så mye smerte etter et møte med asfalten, og jeg håper virkelig det snur til bedre dager for henne nå! Vakre tanker sendes selvfølgelig, og jeg vet de kommer godt med 💟


I dag har jeg vært i butikken for 1. gang siden 20. desember, og det var egenlig en kålrot og en agurk som manglet i sortimentet, men vinteren tærer på voksen hud, så i dag måtte jeg fornye både øyekrem, dagkrem, nattkrem og investere i en fuktmaske!  Det er ikke ofte alt blir tomt samtidig, men det var ståa i toalettskapet pr nå, så nå kan det hende fuktballansen også opprettholdes i 2024!  Det er aldri lov å slutte og tro på bedring på det feltet heller, og snart skal jeg parkere i foran tv`n og nyte den herlige måten Wenche_Myhre

klarer å takle alderen på! Hun imponerer meg virkelig!





 Og med noen gode ord vil jeg avslutte kveldens møte med bloggen!
Det er straks på tide å sjekke om pinnekjøttet til nyttårsaften er ferdig kokt, og kvalitetstid med Bestevennen står på programmet for resten av kvelden!
Vi har kosa oss med trivelig kaffebesøk av gode venner i ettermiddag, og jeg er optimist for det nye året: Det må komme mange sånne gode stunder i 2024 også 

 ღ


1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk gave du fikk fra Per Meinert🤩👍 Heldige deg🥰