mandag 9. november 2015

Hverdagen :-)


Når det kommer til stykket så er det aller flest hverdager i livet, og sånn er det jo for alle.  Likevel syns jeg fortsatt at hverdagene i det meste er de beste dagene, - og hva passer vel bedre siden det er flest av de :) 



Det er selvfølgelig viktig at jeg bruker dagen sånn at jeg syns jeg får innhold i den, og som hjemmeværende, så blir dagene rett så forskjellige.  Jeg skal ikke trette noen med sengetøysvasken som blafrer på snora i vinden eller jobben med å få av trekket på putene i sofaen som også trengte en vask, men sånn har altså dagen min vært i dag, - og jeg syns den har vært flott så langt!
At Bestevennen tok lunsjen hjemme gjorde dagen enda bedre, så her snakker vi kvalitetstid :-) 



The Ladies har selvfølgelig vært ute på tur i dag også, og når det er så mildt og godt som nå, så er det alltid godt å komme seg ut.  Min kjære Nikon får ofte være med på turen, - og selv om Lady syns det blir mye venting når vi går "tresammen", så finner hun seg i det, og jeg tror vi stort sett er fornøyde både Lady, Nikon og jeg!



For en tid tilbake så kjøpte jeg meg vevstol igjen, og etter å ha vært foruten i mange år, så er det utrolig kjekt å kunne sette seg på vevkrakken  :)  Den er av praktiske årsaker stasjonert i Mulighetenes Rike, så det er enda bare en helge- og feriesyssel, men kommer tid kommer råd....  Kanskje hverdagene etterhver kan tilbringes mer og mer der? Det er i alle fall ikke meg imot!



Siden blåklokkene forsatt blomstrer, så måtte jeg nesten finne frem ett bilde fra tidligere i år.  Noe så utrolig vakkert fra skaperverket!  Jeg blir aldeles ydmyk når jeg ser på de.  Den løvtynne blomsten er nesten som laget av det aller tynneste papir, men den klarer seg ute gjennom både regn og vind. 
Vakker er den i alle fall :)



Etter at vi flyttet så ble geraniene redusert til ett minimum, men det lever fortsatt noen i Mulighetenes Rike, og det må være noe med gamle hus og gammeldagse planter.....  De blomstrer i kjøkkenvinduet sommer som vinter.  Kjekt for meg det da, for da har jeg noe å ta bilder av innedørs også :)

Men nå skal The Ladies ta en ekstra tur ut før jeg starter på middagen, og dersom været tillater det, så anbefaler jeg deg også til å gjøre det samme! 

Til neste gang så sender jeg deg mine vakre tanker ღ 



Ingen kommentarer: