onsdag 22. april 2015

Jeg takker!


Jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger på gårsdagens blogginnlegg, at jeg er helt overveldet  ღ



Nå hyller jeg dere alle med denne vakre viltvoksende saken her, og da skjønner dere jo at vi ikke er i Norge lengre....  Det er dessverre ikke sånne vekstforhold så langt nord, men vi har så mange andre kvaliteter at jeg ser ingen grunn til å klage.




Vi har hatt en fantastisk ferie i Sør-Afrika, og jeg er så full av inntrykk at jeg bobler nesten over :)
Både jeg og Mac´n holder regelrett på å sprenges av minnene, og i dag bare MÅ jeg vise dere denne vakre herren!  Så rolig og avslappet på ett par armlengders avstand.... 
Jeg er kort og ydmyk over at jeg har fått sitte i fred og ro og kikke på han  ღ 


 
Sør-Afrika er nesten som en smeltedigel, og vi har nok opplevd det beste av den digelen....
Jeg er nokså ydmyk over at det bor like mange mennesker i blikkskur i Soweto som i Norge.  
Og jeg føler at jeg har enda mere å takke for etter denne turen....
Nå takker jeg dere, og så sender jeg dere alle mange Vakre Tanker   ღ

Ingen kommentarer: