søndag 13. april 2014

Bloggevær....


Det er nesten så man kan si endelig ruskevær!  De siste månedene har det vært  så mye fint vær at vi har blitt bortskjemte, - og nesten alt for fint vær til å pleie bloggen sin....
Det merkes selvfølgelig, for her florerer det av virus, og jeg tror den eneste måten jeg kan unngå dette på er å blogge mye oftere.  Det er ikke grenser for hvor mange tilbud jeg har fått den siste tiden via bloggen, og egentlig er det litt merkelig: Jeg har nemlig aldri fått tilbud av noe jeg har interesse av å skaffe meg? 
Nok om virus for denne gang. Det er kun opp til meg selv for å unngå det videre, - så den kritikken må jeg nok ta.



Enn videre nyter vi tulipanene!  De hører påsken til, og jeg er så svak for disse.  Passer jo helt perfekt for meg som ikke har noe forhold til gult.  Så godt at ikke alle trenger å like det samme :)



Håndarbeid hører også påsken til, og nå har jeg virkelig skaffet meg tidtrøyte :)
Jeg mangler vel sånn ca 3-400 lapper enda, så det kan nok hende at dette prosjektet får flere blogginnlegg....  Det er i alle fall godt det ikke er noe mønster jeg skal passe på, og en eller annen gang så kolliderer farvene, men her går det etter ikke planlegg-prinsippet, og det har jeg tenkt og fortsette med også.



Kos hører jo også med når påsken skal blogges, og de to som har inntatt sofaen storkoser seg i alle fall 
Jeg tror faktisk  ღ Lady ღ syns det var helt ok med ruskevær i dag.  Da trenger vi jo ikke gjøre turen lengre enn vi må :)



Kaffebeholdningen er komplettert til påske, og nå har jeg ikke tenkt å gjøre så mye annet enn å nyte....  Det håper jeg du også har anledning til :)
Glad Påske og Vakre Tanker ønskes fra No1 ღ

Ingen kommentarer: