fredag 8. november 2013

The Ladies har vært på tur igjen :)

Levende lys er ett must i disse dager,
så det starter vi dagen med hver eneste dag nå :)
Og gjerne en kopp te eller tre ...
Jeg har allerede begynt på te med epler, kanel og røde frukter, så det nærmer seg i alle fall adventstid i No1


The Ladies har vært på tur dag også :)
 Og du verden som det blåste!
Men hva gjør vel det om man har godt med klær på seg og kan komme inn i varmen etterpå....



Turkompisen er forsatt den samme, og jeg overdriver ikke en smule om jeg sier at hun har flydd som ei kule i dag :)  Det er bare så kjekt for henne og få løpe fritt i skogen, og vi nyter begge at båndtvangen er over for en stund.
Lady sukker litt når hun ser at min kjære Nikon skal være med på tur, men så vet hun at det vanker en godbit nåt hun må vente på meg, så til syvende og sist tror jeg hun er fornøyd.


Her ligger det mange godbiter, og det forundrer meg at ikke hjorten har spist opp eplene for lenge siden....  Men de rekker det kanskje før sneen kommer?


Bispen, Dronninga, Kongen og Karitind var godt selskap i dag også, 
og de er bare så majestetiske at jeg blir nesten overveldet .


Ja, hva annet kan man si:
Det er vakkert!


Vel hjemme igjen så har jeg i det minste skåret lukkekanten til quilten,
men jeg er slett ikke sikker på om den kommer på plass før etter helga.
Det er en genser på gang til Lady, og jeg føler at den haster mest,
så jeg må vel bare komme meg gjennom den nå....

Men først skal jeg komme meg i seng! 
Om jeg ikke legger meg nå, så kommer kjevene til å gå ut av ledd.
Maken til gjesping en fredagskveld skal man lete lenge etter,
men kanskje skyldes det en stor dose frisk luft, 
og da blir jeg vel like trøtt i morra også om været er like fint :)

Det var klinkis på grusveiene etter regnet i natt,
så det ble ett velt i dag også, men bortsett fra ett blått kne,
så tålte både jeg og min kjære Nikon det,
og Lady ser like forundret ut hver gang jeg velter meg over ende...  Merkelig....

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Nydelig natur rundt deg. Du er visst en sprek lady du. Flott det du syr på her. Herlige farger.
Klemz

Unknown sa...

Og veldig kjekt for oss at den største Lady'en vil vise hvor hun har vært på tur. Vakre bilder!

Ønsker The Ladies en herlig søndag og håper at kommende uke blir flott for dere begge to.