mandag 30. september 2013

Helg for svingende....


Helga pleier være ukas høydepunkt, og det har den vært denne uka også, men det har svingt mellom både det ene og det andre.
Jeg er ikke helt sikker på hva tunnellsyn er, men jeg tror ikke jeg er særlig plaget av det uansett, så da spiller det vel ikke noen særlig rolle heller...  Men at jeg ikke er noen tøffing i tunneller er ikke noe jeg har klart å skjule, og det er kanskje ikke så praktisk å skjule det heller når det snart er tunneller rundt meg på alle kanter!  Bildet her er fra åpningen i Måndalstunnellen, og når vi har kommet så nært åpningen på vei ut av elendigheten, så begynner jeg også å puuste igjen :)



Her er det ny tunnell på gang, og det er ikke mer enn max 300 meter etter Måndalstunnellen.... Jeg tror den skal hete Vågstrandtunnellen, og jeg er helt sikker på at den blir flott, men for tiden så lurer jeg på hvor jeg skal puste på vei til Mulighetenes Rike...  Jeg får vel puste hjemme jeg? Eller kanskje jeg skal kjøpe en båt? Det hadde jo virkelig vært smart..... :)



Helga har vært stille og rolig, men jeg har ikke vært særlig høy i hatten etter fredagens besøk.  Siden jeg advarte andre med å skrive om det i statusfeltet mitt på FB, så har det også vært mye oppmerksomhet om det, og det er ikke helt godt det heller, men jeg tror i det meste at folk har ønsket og bakke meg opp og fortelle at man skal kunne forvente at folk kan føle seg trygge hjemme, og det er vel hva vi alle ønsker.  Det går seg vel til denne gangen også (Ja, jeg har faktisk opplevd dette før), men jeg kjenner at det vil ta litt tid... Jeg har ikke tall på alle gangene jeg har våknet i løpet av de to siste nettene og drømt at noen har brutt seg inn i No1...  Herk!



For at helga skulle bli skikkelig gørr når den nesten var ødelagt før den begynte, så toppet det seg når Favorittdattera ringte i går ettermiddag og fortalte at noen hadde brutt seg inn i bilen mens hun var på jobb og stjålet flygelhornet!!!! Jeg vet ikke om mine lesere er blant de som kan forvente og få tilbud om å kjøpe musikkinstrumenter, men jeg legger i alle fall ut etterlysningen etter det.  Takk for at du bryr deg! Blomsten på bildet over er akkurat til deg,- og kanskje ekstra spesielt til deg som tok deg tid til å dele og legge til linken i forskjellige fora på FB for at etterlysningen skulle nå flest mulig.  Takk!!!
Ha en flott uke, kjære Bloggvenner, og tusen takk for at dere ikke har glemt bloggen min!  Så kjekt og være i gang igjen, og utrolig koselig med så mange positive tilbakemeldinger :)
STJÅLET!:
YAMAHA FLYGELHORN 631G og SORT TRIPPEL LÆDER GIGBAG!
I tidsrummet 07-15 på Rigshospitalets parkeringsplads i dag 29.09.13!
Vær venlig at være opmærksom på evt forsøg på salg etc.
HJÆLP MIG OG SPRÆD DETTE VIDERE MED AT DELE DENNE STATUS!


1 kommentar:

Livets små øyeblikk sa...

På vår kant av landet er tunnellsyn (evt -skrekk;) ikke veldig praktisk nei - får håpe det går seg til!