onsdag 6. mars 2013

Lykkelige meg ღ

Jeg har nok helt klart verdens snilleste bror!
I dag kom verdens herligste saueskinn i posten,
og jeg nyter det!!!
Det skal ikke i bruk før vi flytter,
og jeg vet nøyaktig hvor det skal når den tid kommer,
men enn så lenge: Det må bare få henge på trapperekkverket til i morra sånn at jeg ser det når jeg går fordi!  Lady syns også det er fristende vakkert,
og hun lurte nok på om det var kommet en ny kompis til No15 i dag,
men nå tror jeg hun er klar over at det bare er å vente....



Det er ikke produksjonen som gjør at det blir lite med bloggingen for tiden,
for ett og annet  ღ Produkt av Karis Tråd ღ blir det fortsatt,
men det er dette med tiden til å blogge som dessverre mangler.
Lei for det, men jeg tror ikke det blir så mye bedre den nærmeste tiden heller,
så jeg holder bare på å forsøke og venne meg til det......



To små gutter skal få ullbukser, og siden de begge er rett så ferske, 
så er det små størrelser som gjelder.
Det var egentlig ullunderskjorter jeg hadde tenkt å strikke,
men den oppskriften var søkk vekk til den første buksen var ferdig,
og da ble det bare sånn :-)
Jeg har nemlig en liten forkjærlighet som ullunderskjorter på babiesene,
men denne gangen satser jeg på at de trenger bukser også :-)

Travelheten råder i kveld også på bygningsfronten,
og jeg tror det blir sen kveld før Bestevennen har fått på plass den siste spotkassen i tak stue/kjøkken, men nå er det sånn at ting haster, og da må det bare bli sen kveld.
Jeg stiller for support, håndtlanger, selskapsdame og med forsyninger av føde,
men det er nok Bestevennen som trenger mest til hvile når han en eller annen gang sent i kveld skal date hodeputa...  ღ

6 kommentarer:

Malys krok sa...

Nydelig saueskinn du har fått!
Skjønner godt at du er lykkelig!
Det blir vel fint å pynte med når dere kommer i nytt! Jeg har et gammelt saueskinn på gulvet i datakroken, der pleier Emma å legge seg, og også Tuva når hun er her!
De finner alltid de beste plassene!
Fine små ullbukser du har strikket, blir sikkert godt mottatt og deilig å kle på en liten kar.
Ha det godt! Vi har det bra, ja bortsett fra Hulda da. Hun må bare ta tiden til hjelp! -Margit-

Ruths datter sa...

Ull er topp for de små. Skjønner du skal flytte. Sikkert masse å gjøre da. Saueskinnet er berre lekkert. Kjekk bror ja.
Klemz

Unknown sa...

Mye som varmet, her ja! Mitt saueskinn ligger i godstolen på balkongen. Heldigvis under tak, så det varmer ryggen nesten hele året.

Ull til småguttene, mamma'n blir nok glad!

God helg til deg ;-)

Odd-Erik sa...

De ullbuksene var jo bare så gode!! Tusen takk! ☺ De er spart, gode minner! 😊

Odd-Erik sa...

De ullbuksene var jo bare så gode!! Tusen takk! ☺ De er spart, gode minner! 😊

K@ri sa...

Supert Odd-Erik