onsdag 30. januar 2013

Nattblogging....


Det skyldes nok ikke tidsnød, men heller søvnmangel,
så jeg kan jo dele med dere bilder fra starten på dagene i No15 :-)


Lady koser jeg hver morgen med å ligge på sofaen og kikke inn i ovnen,
og det blir så rolig lys på stua av skinnet fra kleberovnen, at jeg lar det bare være morgenlyset vårt.
Det går godt å drikke te i dette lyset, og det er stort sett hva jeg gjør i tidlige morgenstunder.....


Denne vinteren har vært noe allerledes, men jeg klager ikke.
Ikke lager jeg snehuler, ikke bruker jeg akebrett, og jeg kan godt unnvære å gå på ski,
så barfrosten har passet meg perfekt!
Dessverre er det etter hvert mange som har blitt tomme for vann i vinter,
men det er ikke noe jeg kan gjøre med det heller,
så jeg får bare håpe at det ordner seg så snart som mulig,
men med så dyp tele som i vinter er jeg redd det vil ta tid.....


Nå skal jeg bare glede meg til enda lengre og lysere dager,
og kanskje blir det snart mulig å bevege seg i Isterdalen igjen også....
Sist jeg prøvde så hadde Lady en stor fordel med fire foter,
men det gikk uten beinbrudd, så jeg lovte meg selv at det skal bli noen dager til neste gang jeg forsøker.


Nå skal jeg derimot forsøke senga igjen, og om bloggelysten plutselig dukker opp i dagslys også,
så tror jeg jammen du skal få se strikketøyet mitt :-)
Jeg er en stor fan av Marianne Isager, og den damen svikter ikke denne gangen heller!
Jeg har derimot holdt på å gi opp flere ganger, men nå tror jeg at jeg endelig har mønsteret på plass.  
Det gledes :)

1 kommentar:

Nennes sa...

Koselige bilder, nydelig hund :)

Carpe diem.

Klem