mandag 22. oktober 2012

Ny fem minutter eller forelskelse.....


Det blir lite med bloggingen for tiden,
men kanskje kommer lysten tilbake igjen....


Akkurat nå er det så mye som skjer i livet at det er nesten ikke tid til bloggingen,
men jeg kan meddele at det for det meste er hyggelig forandringer på gang,
og da får bloggen være der når jeg har tid til den :)
Jeg har forelsket meg i dette garnet.
Jeg kjøpte en hespe for en måned siden,
og det ble ett lekkert skjerf til Favorittdattera  ღ.
Nå syns jeg også at Bestevennen ღ trenger til skjerf,
og da endte jeg med de grå nyansene...  Jeg tror det er riktig for han :-)




Lady  ღ bruker også skjerf på det kaldeste,
men enda er vi heldigvis ikke der.
Kroppen forteller meg at vi går mot kaldere dager,
og jeg er godt utrustet til å møte denne vinteren også,
men ÆSJ: Jeg er nok ikke skapt for kulde, 
men jeg har heldigvis vett nok til å kle meg mot kulden, og kanskje holder det for denne vinteren også.....

1 kommentar:

Malys krok sa...

Flotte farger i garnet ditt!
Glad for å høre at dere har det bra, og at det ikke er derfor vi ikke ser deg så ofte her inne! Ellers så må en ta bloggen når en føler for det!
Alt godt til dere alle! -Margit-