mandag 22. oktober 2012

Hvorfor har ingen sagt noe om dette da?


Det brukes noen meter skråbånd pr år her i huset,
og siden de er nokså dyre ( ikke om du kun bruker 1 meter på år ),
så har jeg nå fått enda en ny venn i livet :-)


Denne kjekke dingsen kommer fra Stoff og Stil,
og den kostet slett ikke så mange kronene,
så om du ikke vet om den fra før:
Legg den i alle fall til neste bestilling derfra.
Da får du også en ny kompis!
Litt uvant å skjære stoffet i 45 grader,
men etterhvert gikk det også greit,
så nå tror jeg at jeg kan dette.....


Kaffestunden i kveld fikk følge av en nystekt krydderkake,
og det er nok alt for tidlig,
men krydderkombinasjonen fikk nesten frem lukten av julebakst :-)


2 kommentarer:

mali-mo sa...

Har aldri helt fått til det der jeg, selv om jeg har dingsen liggende Ser for meg at det går ,ed utrolig mye stoff eller?

Spennende med husprosjekt!

Lisbeth Bula sa...

Snedig dings skjønner jeg! Flinke du får nok fart på den! Jeg syntes jeg kjente duften av krydderkake helt hit til Rjukan.. Hadde jeg bare hatt ork skulle jeg rørt sammen noen muffins med " julekrydderet" i det minste, men nå er det aldeles slutt på meg for i dag.