mandag 27. februar 2012

Gjøre noe jeg ikke kan igjen.....


Det er nesten som om jeg føler at jeg har vært der før, men jeg lærer så lenge jeg lever, og da skal det vel være sånn :)


Jeg har gjort min debut med Franske Makroner, og jeg lover at det skal bli bedre, men de smaker farlig godt, og det var kjekt å lage de, så da er det vel verdt den tiden det tar å lage de ....


Enn videre har jeg laget et puslespill, men jeg har kartet i hodet og litt på papiret, så det kan hende at jeg kommer i mål med dette prosjektet også. Jeg har bestemt meg for å bruke litt tid på det, - for det hender ofte at armene syns at det blir slitsomt med mange timer foran symaskina, - så jeg tror jeg har lært nå???


Mammutsalget startet i dag, og jeg sikret meg tre ønskebøker :) Jeg ble vel klar over at Lag dine egne Klassiske Hagemøbler var noe overambisiøst om jeg skal klare det med egne hender, og Bestevennen syns ikke særlig mye om prosjeket, så jeg må nok bruke noe kvinnelist der.... Men Sjarmerende Gjenbruk og Godt å gi bort har stått lenge på ønskelista, og i dag er de mine :-)
Lucky Me :D
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Solveig sa...

Takk for kaffe og rosa franske makroner. Utrolig hva denne dama her får til. Stadig nye prosjekter og nå med nye bøker til nye prosjekter blir vi vel gående alene i hele vår??
Godt du har bestemt at ikke alt skal gjøres på en dag! Klem fra din venninde med sort hund.

K@ri sa...

Hallo min venn!
Så du tror jeg skal prioritere bort frisk luft og godt selskap??? Da må du tro om igjen!!! Alltid tid til deg og Dina, vet du :-)
Vakre tanker og klem fra K@ri*

Lisbeth Bula sa...

For et ambisjonsnivå! Franske makroner. Og du får dem jo til! Jeg trodde de var bare u-bakbare hvis ikke man var konditor. Ser herlig ut, så det bor vel en baker i deg! Spent på symaksin prosjektet! :-)

Malys krok sa...

Spennende med de bøkene! Her er det nok mange fine ideer!
Gleder meg til å se det du skal sy sammen på maskinen!Takk for hilsen!
-Margit-