torsdag 26. januar 2012

Jeg blogger nelliker....


Det har jeg i alle fall aldri gjort før! Jeg vet ikke helt hva jeg syns om de heller, men akkurat i dag passet det godt, så da blir det bare sånn! De er faktisk rett så fotogene, så noe positivt kan man i alle fall si om dem!
Det blåser fortsatt stikker og strå, og det er slett ikke utevær, men siden jeg må være inne, så kan jeg jo kose meg med Lev Landlig og Familien som kom i posten i dag. Jeg har klart å la være å sniktitte, men nå holder det hardt....

Jeg skal bare ta ut av oppvaskmaskina først, og så er jeg i gang :)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Ja nelliker har jag lært meg å bli glad i igjen. Før forbandt jeg de bare med begravelser,men nå synes jeg de er flotte å lage oppsatser med. De holder også lenge. her er det glatt så gamle damer som meg må stige forsiktig fram.Ønsker deg en fin helg.
Klem