onsdag 25. januar 2012

Hverdagsgleder :D

Endelig er kakeboksene ute av spiskammerset, og jeg må medgi at de er tomme.... Jeg tror Bestevennen er lei julekaker nå, så det er greit nok.  Han har i alle fall gjort en innsats, så det skal han hedres for :)
   
I kveld kom vaffeljernet frem, og jeg lurer ofte på hvorfor det ikke skjer oftere? Så godt som det er med nystekte vafler :)  Jeg har brunosten som favoritt på vaflene, men jeg syns det er godt med hjemmelaget jordbærsyltetøy også. Nytinet fra fryser´n så smaker det nesten sommer.
Hva er forresten din favoritt til vaflene? Greit å vite dersom jeg skal servere deg en dag :)

Sammen med hverdagsskåla for syltetøy så følger ofte denne skjeen også, og det er ett hyggelig minne fra trivelige kolleger med Inn-Smøla skole skoleåret 1976-77.  Ekstra morsomt er det at jeg nå har mange av elvene derfra som venner på Facebook, og kanskje får de med seg at jeg fortsatt tenker på de når jeg setter syltetøyskåla på frokostbordet :)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Malys krok sa...

Så mye godt! Både på dette og det forrige innlegget! Du gjør meg sulten med dine fristelser! Hos meg er nok jordbæra favoritt på vaflene! Vi hadde vaffelselskap på søndag.
Ha det godt og hils de to andre!
-Margit-

expojippi sa...

Ååååå vafler! Det hørtes jammen godt ut!

Koselig med små ting som er fulle av minner. Min fars familie er fra Smøla, så der har jeg vært mye!

Nyt siste rest av denne fine onsdagen.
Ane

Ingeborg W sa...

Rørt jordbær og rømme! Også er brunost ein klar nr 2 :-) Trur det blir vaflar i helga gitt ;-)