tirsdag 5. juli 2011

Det tar bare litt tid

Her jobbes, her ferieres og her males.
Vi spiser godt, vi koser oss, og mor forsøker å lære noe nytt....  Igjen.....
Læremesteren er den vanlige, og enda kan jeg si hun er vanvittig tålmodig.
Må det bare vare ut uka.

Sånn ser det ut på kjøkkenbordet for tiden.
Jeg har vært nødt til å innrømme at det er kaos i bildene mine både på pc og ekstern harddisk,
men i dag har jeg kjøpte 1.5 TB lagringsplass, så jeg vet i alle fall hvor jeg skal stue det bort nå.
Det er da i det minste noe.
Det tar nok litt tid før jeg er tilbake i normalen, men jeg blogger i alle fall fra Mac for første gang, 
og det er da en start :-)

Angående det med tålmodighet, så fikk jeg denne fra Favorittdattera akkurat nå:
Vet du hvordan du ser at det har vært en blondine inne på pc'n din?
Du ser det er tipex på skjermen :-)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Tålmodighet er en dyd! Godt du også har en som eier det...Her er det Kjersti!
Gratulerer med dagen til to av beboerne i No 15!
Klem fra Margit.