søndag 24. april 2011

Ja da, det blir litt mas

Men siden jeg har gnålet når sola har vært fraværende, så må jeg vel fortelle når den er nærværende også :-)


Klokka 0655 våknet jeg av at den skinte inn gjennom soveromsvinduet!
Lykke!



Siden jeg allikevel hadde fotoapparatet på soverommet, så måtte jeg bare ta bilde av den kjekke unge damen som befant seg mellom beina mine.  Det du ser til høyre er hodet i en merkelig vinkel, og øverst til venstre er det da beina som ligger.  Det ser nesten ut som om hun soler seg der hun ligger på ryggen.  Varmt ble det i alle fall for oss begge, så ca 2 minutter etter at bildet ble tatt forsøkte hun å overta hodeputa mi.  Hvem som vant?  Ja, du kan få gjette, men jeg trenger vel ikke si det?



Vi har vel strengt talt spist nok kalorier både for i kveld og for de neste ukene, så det er sikkert på tide å legge kroppen på lading, men jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal trekke for begge gardinene i kveld.  Den som er helt i øst og som slipper inn sola nesten med det samme den står opp skal nok trekkes for, men jeg er litt usikker vedrørende den andre :-)




Ingen kommentarer: