fredag 22. april 2011

Endelig sol :-)))

Jeg var så skuffet i dag tidlig over at sola ikke kom inn gjennom soveromsvinduet mitt at jeg vurderte ett øyeblikk å bli liggende.... Men det er ikke helt meg det da, og jeg gjorde en etterlysning på Facebook.


Gjett om jeg fikk hjelp da?
Jeg fikk vite at sola var kommet til Smøla ( x 2 ) og til Høvringen, Den skinte i Vengesdalen og på Åndalsnes og på en eller annen av de mange Lesjene....  Kobenhavn meldte 3 ganger om sol :-)  Takk til dere to.  Faktisk godt gjort!  Den skinte i Drammen og på Træna på Helgeland. Molde kunne også berette om sol før oss og det samme hadde både det blide sørlandet og de som bor på Jæren, men klokka 12 ble det endelig her også!!! Tusen takk til alle dere som hjalp meg med finværet!  Dere er så dyktige at dere skal få jobben i morra også, og som takk så deler jeg gjerne denne tulipanbuketten med dere :-)



Vi har hatt en herlig tur i skogen i dag, og jeg fikk opptil flere påminnelser om at det kankje er på tide å hjelpe Lady av med noe av pelsen....  Det blir fort varmt for henne, så det er vel like før jeg må frem med saksa igjen....  Og det er faktisk ikke mere enn 10 dager siden sist, så det sier noe om hvor fort den pelsen gror.  Mon tro om det er helt vanlig at man må klippe Bichon Friseene hver fjortende dag...  I så fall kommer jeg snart til å bli veldig godt kvalifisert til sauene skal klippes til høsten :-)
Men enn så lenge: Sofa, bok, pledd, hund, kaffe, strikketøy, pc og appelsiner!
Påske kort og godt!!!




1 kommentar:

Malys krok sa...

Så godt du fikk hjelp til å hente fram sola! Den har vært her og et par dager nå, og det er deilig!
Vi bare gleder oss til snøen forsvinner i marka slik at vi kan gå tur der!
Ser at du spør, og jeg svarer at vi klipper ikke så ofte, går nok 5-6 uker mellom hvert bad og klipp. Tar jo rundt øynene innimellom. På sommeren, når det er varmt litt oftere, men det er jo slikt en bestemmer selv da! Fortsatt god påske til dere! -Margit-