onsdag 8. desember 2010

Så sier jeg god natt ღ


Og jeg takker for denne dagen!
Jeg har hørt ei kjekk lita jente i samspill med Bestefar, og hva griper vel mer i hjertet enn når de små jobber seg gjennom julesangene for første gang?
Deilig er jorden blir ekstra deilig å slike stunder




Min venninde meg hund i blokk reiser for godt i morra,
og jeg syns det er veldig trist,
men jeg ser hun gleder seg, og det er hva som teller.
Det takker jeg også for i dag!

Og om mindre enn 12 timer er jeg på veien for å hente Favorittdattera hjem til noen avslappende og koselige adventsdager.
Ja, jeg takker av hele mitt hjerte


Sov godt og drøm søtt du også, og som min kjære mamma alltid sa:
Husk aftenbønnen din!
Det håper jeg at jeg har klart å lære videre.
Slekt skal følge slekter gang

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: