mandag 27. desember 2010

Deilig er Jorden ♥


Det er lys i den lille byen min i kveld også, og det er fred og fordragelighet i No15 ;-)


Jeg er egentlig bare innom for å si hei, og for å takke dere alle sammen. Uten dere har det slett ikke vært noen blogg.
Jeg feirer 2årsjubileum i bloggverden i dag, og det er nok ikke så mye å skryte av i den store sammenhengen, men jeg er ikke sikker på om jeg trodde jeg ville holde det gående så lenge den dagen jeg startet. Men mot alle odds: Jeg blogger fortsatt, og jeg kommer ikke til å slutte i år :-)
Akkurat nå feires det med en konfekt fra julens kaloritilskudd, og jeg tror ikke jeg kommer til å slutte med det i år heller :-)


Posted by Picasa

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med 2-årsdagen! Varm hilsen fra Gran Canaria.

Malys krok sa...

Gratulere med 2 år som blogger! Jeg passerte det tallet i november, så vi har vært her omtrent like lenge!
Så fin "byen din" ble når lysene er tent! -Margit-

Lisbeth Bula sa...

Grattis! Og heldig for meg - andre - at du ikke har tenkt å slutte med blogging! Jeg kommer jo innom støtt, så det ville vært et savn! Fortsatt god romjul!

Anonym sa...

Gratulerer, 2 år med blogging , det er jo en stor bragd. Har ikke begynt engang jeg . Har ikke noe å skryte av. Ser at husene har kommet til
sin rett og til
glede for alle i stua.
Ps livet i blokk er urgh og grrrrrrr . Tror
jeg kjører en tur innom Åndalsnes og bor i huset til det blir solgt! Hvorfor kan ikke alt være enkelt og greit .
Kos dere , livet leves akkurat nå!
Blokk klem

Gøril Vidhammer sa...

Hei Kari! Gratulerer med 2-årsjubileum! Eg "oppdaga" bloggen din no i haust og er stadig innom for å lese dei koselege innlegga og sjå på dei fine bileta dine. Spesielt kjekt no som vi oppheld oss i "det store utland" -artig å sjå kva som skjer i "heimtraktene" våre ;)
Ha ei fortsatt fin romjul, og hels så mykje til din kjære!