mandag 11. oktober 2010

Jeg minnes min mor..


Hun ville vært 78 år i dag, men hun fikk den hvilen hun trengte for vel 4 år siden.
MS er ikke rosenrødt, men mammaen min hadde ett smittende godt humør, så det var ikke noen belastning for andre at hun var syk før hun ble pleietrengende.



En kur mot MS og en mulighet til en smertefri død står igjen som en drøm etter de siste dagene sammen med mamma, men etter samværet forøvring finnes mange lyse og gode minner.
Det skal være vondt å miste en mor, men nå etter så mange år, så hender det at jeg drømmer om den friske moren min. Det er herlig det <3
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Et vemodig innlegg, men så bra at du har gode minner også! Vet mye om hvordan den sykdommen kan være! Min tante hadde den, en venninne har den, datter av en kusine har den, to bekjente har den... Noen i større grad enn andre! Ha det godt på denne dagen!
PS: Hvis du ser inn hos meg far du se en hjertevenn!

-Margit-

Unknown sa...

Jeg forstår at du tenker på din mor. Spesielt i dag, men også andre dager. Det er 30 år siden mamma døde og jeg savner henne ofte.

Så altfor mange blir rammet av MS i vårt distrikt. Det er nok mange som drømmer om en kur mot MS.

Klima er nok en del av årsaken. Jeg har en venninne som jobber for ULOBA og det viser seg gjentatte ganger at sol & varme gjør godt for MS-pasienter.

Hun tilbragte 6 mnd i Spania med en pasient som kom seg ut av rullestolen!

Klem fra fjorden