onsdag 22. september 2010

Bloggtørke...

Eller ett morsomt gjensyn?



Jeg ler i alle fall godt over denne pelsen i dag, men det er sikkert fordi jeg har bedre kontroll på den nå :-)
Ikke bor vi på en plass hvor du kan levere hunden til klipping heller, så de første månedene var det rett så vanskelig å vite hvordan man skulle angripe saken.


Her har den unge damen dandert seg selv på ett severingsbrett...
Ja, helt på egne bein!
Jeg syns hun ser litt morsk ut jeg?


Dette er den lille Lady av i dag, og jeg liker henne nok best sånn :-)
Nå har vi to kjent hverandre i over ett år, og det har vært ett år med mange hyggelige turer, vi har begge fått mange nye venner, de har både 2 og 4 bein, vi har hatt våre fighter ( negler f ex.... ) De klippes nå noen mm hver uke i håp om at det etter hvert må bli bedre.... Ja, det tror jeg da hva jeg vil om, men jeg klipper.

Til de av dere som lurer på om dere skal anskaffe dere hund? Har du tid til den så er svaret JA!
For meg har det ubetinget vært LYKKE ;-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Elin sa...

Herlige Lady...visste du ville elske å ha hund, Kari !
Derfor ble jeg så glad da denne lille skjønne frøkna kom i hus hos dere og jeg tror nok herren i huset er blitt minst like betatt som herren her i huset er.

Håper ikke bloggtørken varer så lenge !
Klem fra oss 4

Elin M. sa...

Er det en Bichon Frisé? De er noen av de herligste kosehundene i verden! Mine foreldre hadde sin vakre lille i 14 år, til hun forsvant i fjor. I huset mitt nå bor det en liten plugg som heter Ingrid (fransk bulldog) - dyr er herlig :)