torsdag 23. september 2010

Anbefaling!


Det har nok ikke vært solen og saltvannet som har tært på håret mitt i sommer,
men jeg er mye ute i frisk luft, og det kan tidvis blåse friskt rundt ørene.
Enkelte ganger så friskt at jeg må dra lua godt nedover. Eller som i går. Og i dag: Sydvesten!
Ei flott uka på Kreta bidrog til at håret fikk sin naturlige sommerbleking i år også,
og den sitter i alle fall bedre i en brunfarven.....




Hair Butter fra The Body Shop er hva håret trengte nå :-)
Jeg er ikke typen som orker stå 15 - 20 minutter i dusjen og vente på at behandlingen virker,
så jeg børstet håret godt og smurte produktet inn i tørt hår.
Etter 15 - 20 minutter gikk jeg i dusjen.

Og jammen tror jeg herligheten virker også ;-)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Christina Mari sa...

Så flott da!
Takk for tipset.
Ha en fin torsdag.
Klem Christina