lørdag 2. januar 2010

Det lyser i vindstille grender


Og det er vakkert ute!
Minus 10 viser termometeret, men vi tåler det godt når det ikke blåser.
Jeg har fått mine lufteturer i dag også sammen med min firbente venn,
og jeg må innrømme at det gjør godt.



I morra er det tilbake til hverdagen igjen, og det passer nok best med en valp i huset.
Juletreet ser noe merkelig ut etter at Ladyen har dradd i lenker og flagg så det holder for i år,
men hun har enda ikke dradd det over ende, og vi er fornøyde med det :o)

I kveld ble det pizzakveld i No 15, og jeg kjenner at det var helt ok det også nå,
så alt til sin tid er sikkert hva jeg har erfart denne jula også.
Vaskemaskina har sørget for at skittentøyskummene er tomme igjen,
og i morra skal jeg styke juledukene som henger på snora.
Da er det gjort til neste jul allerede -,
men det er vel ikke hva jeg ser mest frem til akkurat nå......
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Jeg har også vært ute med den firbente, drukket mine kaffekopper og gleder meg storlig over en stue fri for julepynt! Nå skal vaskemaskinen igang og hjemme-eksamenen arbeides med.Jaja.. det er tross alt hverdagene som gjør feriedagene så deilige. Ha en god søndag.