tirsdag 20. oktober 2009

Mens klesvasken tørker

Ja, for her det det klestørk så det holder til mange i dag....


Så skal jeg nyte en sen frokost før Lady og jeg skal ut å gå på stranda.
Det er godt å kunne nyte en fin værdag ute, og jeg er sikker på det kroppen syns det er et fornuftig valg.


Jeg skal vel strengt talt også innom å få tatt en hekers influensavaksinen på turen,
men det er i alle fall godt hva som er gjort.
Og dersom det blir stille her noen dager, ja, så vet dere at det er mini-influensaen som har tatt meg.
Den skal jeg sagtens tåle da, men jeg tror ikke jeg skal be om den ekte varienten.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

vivian sa...

Hei! Så fint tørkestativ du har! Og en utrolig koselig blogg.

Jeg ble forelsket i den sorte katten din. Håper det er greit jeg fikk en maken???? :-)

-vivian-

Anne sa...

Fine bilete! Nydeleg tørkestativ:)
Lukke til med vaksinering:)
Klem:)

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, opps, vaksine ja, teller på mine knapper enda jeg da!Håper at Lady har det bra og er frisk og rask! Tørker klær ute her og, nyter fridager, endelig med finvær, rekker ikke over alt, men prøver; tur ute med barnebarn, klesvask, rydding i bed, prod av julevarer, plante løk, kose meg, sove middag...Lese nye bøker, hekle, strikke, jaja, slik går no daga`n...