tirsdag 20. oktober 2009

Kalorifest i No 15


Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen:
Ingen ting er som nysteikt gjærbakst!
Og ikke gjør det noe å lage det heller.
Det er noe med meg og gjærdeiger som står til heving.....
De lever jo, og jeg må stimulere veksten.
Nei, nå holder jeg på å bli poetisk over en gjærdeig -
Det nærmer seg sikkert sengetid her allerede....



Nei, jeg har ingen influensasymptomer.
Men jeg har kanskje fått et aldri så lite koffeinsjokk :o)
Det ble bare sånn etter dagens bytur da,
men det kan jeg kanskje fortelle deg litt om i morra?
Om jeg ikke kommer til å stå opp i løpet av natta da.
Det er nok ikke umulig.
Kanskje det er en bivirkning av vaksinen?

Mon tro hvordan jeg blir når jeg skal ta den for svineversjonen om et par dager.
Det borger i alle fall for nattesøvn snart, for jeg fikk ikke noe dreis på middagshvilen.
Bivirkning? Tja, kanskje det :o)
Posted by Picasa

1 kommentar:

F.D. sa...

Ska du ta vaksina for grisesjuka?? koffår d??